Kā noformēt pasūtījumu?
Ir divi varianti, kā noformēt pasūtījumu mūsu veikalā:
1. variants – Kā nereģistrēts lietotājs
1.1.Atrodiet veikalā interesējošo preci (vieglāk to ir izdarīt, izmantojot meklēšanas joslu).
Ekrānā tiks parādīti visi produkti ar norādītajiem meklēšanas vārdiem. Piemēram, ja meklēšanai norādāt vārdu DOMAŠŅIJ DOKTOR, tad visi produkti ar šiem vārdiem produkta nosaukumā tiks parādīti ekrānā)
1.2. Norādiet nepieciešamo preču daudzumu un noklikšķiniet uz pogas "Pievienot grozam" vai dodieties uz preces profilu un, norādot nepieciešamo daudzumu, nospiediet pogu "Pievienot grozam".
1.3. Atkārtojiet 1.1. un 1.2. darbību pārējām precēm, ko vēlaties pasūtīt.
1.4. Pēc tam noklikšķiniet uz pogas "°Noformēt pasūtījumu"
1.5. Lapā "Pasūtījuma noformēšana" aizpildiet nepieciešamos datus:
1) Maksātāja dati
2) Maksātāja veids (privāta vai juridiska persona)
3) Juridiskai personai parādīsies papildu lauki, kurus vēlams aizpildīt.
1.6. Piegādes veids - izvēlieties piemērotu piegādes veidu no saraksta.
1.7. Maksājuma veids - izvēlieties pasūtījuma apmaksas veidu (maksājums skaidrā naudā iespējams tikai pēc preču saņemšanas uzņēmuma birojā).
1.8. Jūs varat pievienot komentāru savam pasūtījumam (pēc izvēles).
1.9. Nospiediet pogu “Apstiprināt pasūtījumu”. Pēc pasūtījuma apstiprināšanas
jūs tiksiet novirzīts uz veikala informācijas lapu ar paziņojumu, ka "Jūsu pasūtījuma noformēšana ir veiksmīga!" un jūsu pasūtījums ir pieņemts! Tuvākajā laikā mūsu menedžeri pārbaudīs Jūsu pasūtījumu un sazināsies ar Jums!
2. variants – Kā reģistrēts lietotājs
2.1. Pieslēdzieties savam profilam, ievadot savu e-pastu un paroli.
2.2. Turpiniet rīkoties tāpat kā 1. variantā. Otrajā variantā (kā reģistrētam lietotājam) Jums nav nepieciešams izpildīt 5. punktu (pirmajā variantā), t.i. aizpildīt maksātāja datus, maksātāja adresi, piegādes adresi, jo tas tiek ievadīts reģistrācijas brīdī.
Tas ievērojami paātrinās jūsu pasūtījuma noformēšanu!